





Krok 1 - Wybór produktów
- przeglądaj listę kategorii lub skorzystaj z wyszukiwarki, aby znaleźć odpowiedni produkt,
- przy każdym produkcie znajdziesz szczegółowe informacje na jego temat,
- pamiętaj, że zarejestrowani klienci mogą zapamiętać produkty w przechowalni,
- po znalezieniu interesującego Ciebie produktu, dodaj go do koszyka,
- jeżeli kompletowanie zamówienia jest zakończone - przejdź do koszyka.
Krok 2 - Zawartość koszyka
- w koszyku zobaczysz dokładnie, jakie wybrałeś produkty i w jakiej ilości,
- zmień wartość w kolumnie ilość i kliknij na "przelicz", aby dopasować zamówienie,
- klikając na ikonę minusa usuniesz produkty z koszyka,
- wybierz odpowiadającą Ci formę dostawy i płatności,
- jeżeli posiadasz kupon rabatowy, wprowadź go poniżej, aby otrzymać zniżkę,
- potwierdź wybrane opcje klikając na przycisk „zamawiam”.
Krok 3 - Składanie zamówienia
- jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, podaj dane logowania i kliknij na "zaloguj się",
- jeżeli nie posiadasz konta, wybierz opcję "zarejestruj się" lub pomiń zakładanie konta klikając na "złóż zamówienie"; pamiętaj, że rejestracja pozwoli Ci korzystać z wielu przywilejów, w tym:
- podgląd statusu realizacji zamówień oraz historii zakupów,
- brak konieczności ponownego wprowadzania danych przy kolejnych zakupach,
- możliwość otrzymywania indywidualnych rabatów i kuponów promocyjnych.
- wprowadź Twoje imię i nazwisko oraz informacje teleadresowe,
- aby zamówienie wysłać na inny adres, zaznacz "inny adres wysyłki" i podaj odpowiednie dane,
- ewentualne dodatkowe informacje o realizacji zamówienia umieść w polu "uwagi"
- po kliknięciu na "Podsumowanie" zobaczysz komplet podanych przez Ciebie informacji,
- kliknięcie na przycisku "Złóż zamówienie" oznacza potwierdzenie zakupu,
- odbierz wiadomość email i kliknij na link potwierdzający złożenie zamówienia.
Pamiętaj, że zarejestrowani klienci mogą w swoim koncie śledzić status realizacji złożonych zamówień.
Zakupy na e-raty w Santander Consumer Banku to więcej korzyści niż myślisz!
Maksimum korzyści
- wygoda - kredyt bez wychodzenia z domu
- rata dopasowana do Twoich możliwości
- nie wymagamy wpłaty własnej
- możemy rozłożyć kredyt nawet na 48 równych rat miesięcznych
- oferujemy kredyt w ponad 3000 sklepów internetowych, z różnych branż.
Minimum formalności
- proste zasady przyznawania kredytu
- szybka decyzja kredytowa1
- możliwość zawarcia umowy o kredyt w wybrany przez Ciebie sposób: online lub za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Wygodnie i szybko!

1. Wybierz towar i złóż wniosek
Dodaj towary do koszyka i jako formę płatności wybierz eRATY Santander Consumer Banku.
Wypełnij e-wniosek wybierając najkorzystniejszy dla Ciebie okres kredytowania i ewentualną wpłatę własną2. Prześlij uzupełniony e-wniosek do Banku.

2. Czekaj na kontakt konsultanta Santander Consumer Banku
Konsultant Banku zadzwoni do Ciebie w celu uzupełnienia dodatkowych danych
- przygotuj dowód osobisty oraz informacje nt. wysokości i źródła dochodów.
Podczas rozmowy telefonicznej konsultant przekaże decyzję kredytową oraz informację o niezbędnych do otrzymania kredytu dokumentach.

3. Podpisz dokumentację kredytową
Dalsze postępowanie w przypadku pozytywnej decyzji kredytowej zależy od wybranego przez Ciebie sposobu zawarcia umowy o kredyt.
1. Umowa online
Santander Consumer Bank udostępni do pobrania dokumentację kredytową w formie elektronicznej (plików PDF), z którą zapoznanie się potwierdzisz również elektronicznie. Następnie, w celu weryfikacji tożsamości, należy zrealizować przelew zwrotny o wartości 1 zł na rachunek i w sposób wskazany przez Bank w Panelu Klienta.
2. Umowa doręczona za pośrednictwem firmy kurierskiej
Santander Consumer Bank wyśle do Ciebie kurierem dokumentację kredytową. Przed wydaniem przesyłki kurier poprosi Cię o okazanie dowodu osobistego. Następnie złóż podpisy w oznaczonych miejscach, dołącz dodatkowe dokumenty (jeśli były wymagane) i przekaż kurierowi.

4. Dostawa towaru
Po otrzymaniu przez Santander Consumer Bank zaakceptowanej (Przelew) lub podpisanej (Kurier) dokumentacji kredytowej i jej pozytywnej weryfikacji, powiadomimy e-sklep o możliwości realizacji zamówienia towaru.
Sprzedawca skontaktuje się z Tobą w celu potwierdzenia warunków dostawy zakupionego towaru i dokonania ewentualnej wpłaty własnej, jeśli taka została przez Ciebie zadeklarowana.
1 Czas liczony od momentu uzyskania i potwierdzenia przez konsultanta telefonicznego Banku wymaganych danych: o tożsamości, wysokości i źródle dochodów wnioskodawcy, niezbędnych do wydania decyzji kredytowej.
2 Dokonanie wpłaty własnej następuje na zasadach uzgodnionych z e-sklepem - o szczegóły pytaj w e-sklepie.